Voice of the customer


Klanten vormen de bron van ons bestaan. Zonder klanten geen inkomsten, zonder patiënten geen ziekenhuizen, zonder medewerkers geen dienstverlening, zonder vraag geen productontwikkeling.

Om te achterhalen wat de klant beweegt, waarom hij/zij iets vindt, welke wensen er leven, etc. luisteren wij naar de klant.


Waar wij bij CustomerMatch op letten bij onderzoek, advies, workshops, plannen bij klanten die wij bevragen of waar wij mee werken en bij opdrachtgevers waar wij bij, mee en voor werken.

 

voor de klant

voor de opdrachtgever


CustomerVoicePanels

Met de ontwikkeling van CustomerVoicePanels om de ‘stem van de klant’ te laten horen, heeft CustomerMatch inmiddels een zeer ruime ervaring opgebouwd.

CustomerMatch zorgt dat de stem van de klant gehoord wordt, waarmee CustomerMatchMaking, vanuit een goede klantervaring, binnen handbereik is voor iedere organisatie.

 

Weet u voldoende van uw klant?


Deel deze informatie op: