Ons aanbod


Wat kunt u verwachten als u de Customer Experience in uw beleid en plannen betrekt?

aanbodWat zijn de mogelijkheden binnen een CustomerVoicePanel? Alle vormen van kwalitatief- en kwantitatief onderzoek kunnen een plek krijgen binnen een CustomerVoicePanel.

Bijvoorbeeld:
> Quickchecks (kort online onderzoek)
> Telefonisch en schriftelijk onderzoek
> Polls (online en mobile)
> Online discussies
> Face-2-face onderzoek, op locatie, thuis, via Skype, bij u in huis
> Klantarena’s, ontmoet uw klant sessies
> Vaststellen persona’s
> Co-creatie workshops
> Peilingen

Meer weten?

 

En als het gaat om interne klanten, medewerkers?

Factsheet_OPINATOR_2014-020614Ook dan laten wij mensen aan het woord, geven ruimte voor meedenken en meewerken aan verbeteringen. Bijvoorbeeld via ons MIO – MedewerkerInspiratieOnderzoek al dan niet gekoppeld aan specifieke DIY verbeter workshops. Maar ook via onze krachtige crossmediale interactietool – OPINATOR* – krijgt de medewerker veel mogelijkheden om zijn /haar stem te laten horen op momenten dat het relevant is. Onze CustomerVoicePanels en expertise levert snel concrete resultaten op met advies /aanbevelingen, die aansluiten bij uw vraag en mogelijkheden. In het verlengde van onderzoek, maar ook los daarvan, verzorgt CustomerMatch trainingen en ondersteunt verbetertrajecten waardoor uw organisatie efficiënter en doel- en klantgerichter verder kan.

Mogelijkheden luisteren 121115

      Wat is de Customer Experience die u wenst?

 

* OPINATOR - hét nieuwe interactieve instrument om snel betrokkenheid te genereren.
Deel deze informatie op: