Onze producten


Factsheet_CustomerMatch_2014cm 72dpiCustomerMatch is een gespecialiseerd onderzoek, interactie & adviesbureau met een scherpe focus op het verbeteren van de relatie tussen bedrijven/merken – medewerkers/klanten, gevestigd in Amersfoort. In lijn met het stroomlijnen van commerciële, markt- en klantgerichte processen van gerenommeerde organisaties in zowel Nederland als daarbuiten, is onderzoek een professionele activiteit van ons bureau.

Bij het uitvoeren van markt-, marketing- en klantonderzoek en het werven van respondenten, houden wij ons aan de richtlijnen die zijn uitgevaardigd door ESOMAR, de Europese overkoepelende organisatie voor marktonderzoek en het MOA (Markt Onderzoek Associatie Nederland).

 

schriftelijk, online, telefonisch, mobile (inclusief kwalitatieve onderdelen)KAM CustomerMatch 2016

> KlantTevredenheidOnderzoek (KTO)
> FastCheck & QuickCheck (kort online uitvragen)
> MedewerkerTevredenheid Onderzoek (MTO) – MedewerkerInspiratieOnderzoek (MIO)
> Product, Propositie, communicatieonderzoek
> Reputatie, Imago, positioneringsonderzoek
> Behoeftenonderzoek

 

Afbeelding website factsheet 101115cm

minimalistische (online/mobile) vraagmodules met een maximale informatieopbrengst

> Identiteit & Imago peiling: zinvol, relevant, beeldend en snel onderzoek
> Tevredenheid & NPS: een max. 5-vragen check
> Behoeften peiling: klant als adviseur
> Concept peiling: compacte check voor o.a. communicatiematerialen, productideeën, services

gericht op clues, insights, moments of truth, touchpoints

> Diepte-interviews:  (één-op-één gesprekken Face-2-Face thuis, op het werk, op locatie of via skype en eventueel Factsheet KAM CustomerMatch 2016
telefonisch)
> Groepsinterviews:  creatieve sessies, waarin deelnemers worden gestimuleerd  op elkaar te reageren en door te denken op een bepaald onderwerp of issue
> Adviespanels: Ontmoet-uw-Klant of klantarena’s, rondetafelgesprekken: met uw klanten (en medewerkers) om tafel

Factsheet dedicated CustomerVoicePanel 2014cm 72dpi> Een dedicated CustomerVoicePanel is een adviespanel voor 1 organisatie of merk, dat gedurende langere tijd (meestal 1,5 – 2 jaar) functioneert als de ogen en oren van de organisatie. Alle typen onderzoeken kunnen hierbij naar wens worden ingevuld (kwantitatief en kwalitatief) tot en met het uitvoeren van workshops, lezersgroepen, co-creatie sessies, voice of the customer filmpjes voor intern gebruik, etc. etc.
> Een incidenteel CustomerVoicePanel is een adviespanel voor kortere tijd en/of voor een beperkt issue of een incidentele specifieke vraagstelling
> Binnen de CustomerVoicePanels kent CustomerMatch verschillende varianten: Employee, Client, PartnerVoicepanels

> Deelnemers nodig voor kwalitatief onderzoek? CustomerMatch regelt snel passende respondenten voor u. Voor iedere organisatie is het belangrijk om te leren van klanten en van potentiële klanten.  Onderzoek helpt daarbij, want … niet alle meningen bereiken u middels direct contact, terwijl klanten wel degelijk wat vinden van u. ‘Meten = weten’, dus is het zaak vragen te stellen aan de juiste klanten en potentiële klanten.

> Voor zowel intern als extern uit te zetten onderzoek, werft CustomerMatch de respondenten waar u naar op zoek bent. Wij inventariseren wie u nodig heeft, passend bij uw behoefte. Of het nu gaat om klanten of potentiële klanten, patiënten, cliënten, bezoekers, burgers, autorijders of quilters.

Een vrijblijvende offerte verzorgen wij graag.

consultancy, coaching of klankbord

Naar behoefte kunt u CustomerMatch inschakelen wanneer  er binnen uw organisatie of bij één of meerdere medewerkers tijdelijk behoefte is aan ondersteuning of een klankbord. Denk hierbij aan het:Factsheet KIT Scan CustomerMatch

> ontwikkelen van de (online)marketing/communicatiestrategie/aanpak

> formuleren van uw positionering
> inrichten van uw accountmanagement
> centraal stellen van de CustomerVoice in uw organisatie

Een kritische blik en een helpende hand van een ervaringsdeskundige bieden dan uitkomst. Voor de korte of lange termijn inzetbaar.

Ons doel is bij alles wat wij doen voor opdrachtgevers bij te dragen aan hun resultaat. Workshops en trainingen zet CustomerMatch hiervoor in om sneller, beter en gerichter toe te werken naar het gewenste resultaat.

Onze expertise ligt op verandermanagement, organisatiegedrag, cultuur, marketing, communicatie en klantgerichtheid. Workshops en trainingen bieden wij altijd als maatwerk aan.

Voorbeelden van workshops en trainingen:

> In workshopvorm onderzoeksresultaten samen vertalen naar concrete acties (veranderingen, ontwikkelingen, communicatie, klantgerichtheid)
> Workshop Marketing & doelgroepdenken voor organisaties in transitie en non-profit
> Workshop ontwikkelen van persona’s ten behoeve van klantgerichtheidsdoelen
> Strategische workshops, bijv. om verwachte imago-issues op managementniveau later te toetsen op klantniveau
> Training: Marketing in een notendop
> Training: Accountmanagement en planning
> Workshops positionering en profilering
> MIO-spel (workshops in het verlengde van MTO of MIO waarbij medewerkers realistische korte termijn verbeterpunten bedenken en afspreken)

 

CustomerMatch is lid van

moa

nima

gedragscode

 

Deel deze informatie op: