Irene gastspreker tijdens Workshop “Understanding the heterogeneity of 55+ European citizens: Their attitudes, values, habits and desires” Leiden, 25-26 February 2016


In 2013 heeft CustomerMatch een onderzoek uitgevoerd onder ouderen (55+) voor de grootste ziektekostenverzekeraar van Nederland.

Aan het zgn BOO (Breedspectrum Ouderen Onderzoek) hebben zo’n 1500 deelnemers meegedaan en zodoende een schat aan informatie en inzichten verschaft.

Nu, ruim 2 jaar later, is CustomerMatch gevraagd de uitkomsten van het onderzoek te delen tijdens de EIT Health-workshop van de Leyden Academy. Wij zijn hier blij mee maar ook zijn we trots dat we een bijdrage kunnen leveren en mee mogen denken aan de ontwikkeling van een nieuw ouderen health care concept wat ontwikkeld wordt door diverse Europese deelnemers o.l.v. de Leyden Academy.

 

Ouderonderzoek CustomerMatch

Ouderenonderzoek CustomerMatch In opdracht van de grootste ziektekostenverzekeraar van Nederland.

Deel deze informatie op:

    Kinderopvang: papieren vragenlijsten online beschikbaar.


    Nieuwe service: digitaliseren papieren formulieren en vragenlijsten in de kinderopvang.

    Onlangs hebben wij gemerkt dat er in de kinderopvang nog regelmatig gewerkt wordt met papieren formulieren en vragenlijsten. Dat varieert van aanmeldingen van ouders, tevredenheid over de opvang, exit formulieren of andere vragenlijsten.
    Wij hebben inmiddels een aantal keer op verzoek geholpen papieren versies online beschikbaar te maken. Op die manier is aan ouders eenvoudig een link via E-mail te verstrekken met het verzoek tot invullen.
    Het bespaart medewerkers tijd bij het uitreiken van papieren formulieren. Nog meer tijd bespaart u met het online inzichtelijk hebben van de gegeven antwoorden. Een medewerker hoeft niet meer de antwoorden over te zetten van papier naar digitaal.

    Daarom bieden wij een eenvoudige, gebruiksvriendelijke methode aan waarmee veel sneller te werken valt. Bovendien is het ook nog eens veel gebruiksvriendelijker voor ouders. Zij kunnen vanaf de bank een linkje aanklikken en vragen beantwoorden zonder met een pen iets in te moeten vullen, in een envelop te doen en af te geven of erger nog: op de post te doen. Zonde van de tijd en het geld!

    Wij weten inmiddels dat eenvoud werkt. Daarom houden we het ook zo simpel mogelijk. Een bijkomend voordeel is dat daarmee ook de kosten laag blijven.

    Meer weten? Neem contact op via het contactformulier, mail naar info@customermatch of bel: 033 453 12 92

    Klik hier voor een kijkje.

     

     

    Deel deze informatie op:

      CustomerMatch wenst u alle goeds voor 2016!


      CustomerMatch wenst u alle goeds voor 2016.

      Deel deze informatie op:

        Oplossing voor dalend animo grote online vragenlijsten: ‘beelden zeggen zoveel meer dan woorden…!’


        In deze tijd van snel, snel, snel en een grote behoefte bij organisaties aan informatie van klanten, cliënten, samenwerkingspartners, etc. daalt het animo om deel te nemen aan online onderzoek dramatisch. Budgetten staan onder druk. Veel gevraagd vanuit de organisaties is om bij onderzoek zelf betrokken te zijn. Onderzoeken naar tevredenheid, aanbeveling, behoeften, concepttesten, identiteit & imago krijgen bij CustomerMatch een ‘make over’: het worden peilingen.

        De eerste van de nieuwe generatie onderzoeken, de Identiteit & Imago peiling, is een feit.

        De achterliggende gedachten voor de overgang naar peilingen:

        minimalistische vraagmodules met een maximale informatieopbrengst;

        onderzoek voor deelnemers leuk en zinvol te laten zijn;

        veelzeggende resultaten vlot opleveren;

        > minimalistische vraagmodules met een maximale informatieopbrengst
        > onderzoek voor deelnemers leuk en zinvol te laten zijn
        > veelzeggende resultaten vlot opleveren
        > betaalbaar alternatief

        CustomerMatch ontwikkelt alternatieven in de vorm van peilingen. Wat is nieuw?

        Blok nieuwsbericht website

        Voor het vaststellen van de Identiteit en het imago staan we in de startblokken. Introductie vindt deze week plaats.

        Heeft u een up to date beeld van wat er leeft bij uw doelgroep?
        Weet u wat uw reputatie is en wat de identiteit is die uw medewerkers uitdragen?
        Hoe recent is de informatie over uw identiteit en reputatie?

        Laagdrempelig onderzoek is met de peilingen van CustomerMatch binnen handbereik. Wilt u meer weten over wat dit voor u kan betekenen, open deze pdf Identiteit & Imago peiling CustomerMatch of klik op onderstaande Infographic.

        Afbeelding website factsheet 101115cm

         

         

         

         

         

         

         

        Deel deze informatie op:

          De stem van uw klant



          Hoort u de stem van uw klant?

          De stem van de klantWij, en onze opdrachtgevers, merken dagelijks hoe belangrijk the Voice of the Customer is. Met de beste intenties en goede argumenten worden mooie (en soms dure) plannen bedacht door organisaties. Echter, met regelmaat blijkt dat klanten het ondanks alle inzet, cijfers en gedegen voorbereidingen nét even anders kunnen zien. De input van (toekomstige) klanten blijkt meer dan waardevol te zijn. Input waarmee u uw concurrent een stapje voor kunt zijn, uw bestaande klantenkring kunt behouden en uitbreiden omdat u voor het uitzetten van uw strategieën besloot eerst uw doelgroep te polsen.

           

          Uw eigen Customer Voice Panel?

          Indien u ook het belang ziet van The Voice of the Customer, kunnen wij u toegang geven tot uw doelgroep (gekwalificeerde respondenten verzorgen) tot en met uw plannen (proposities, advertenties, acties, nieuwe productconcepten, etc.) op een slimme manier voorleggen aan uw bestaande klanten. Wij zijn experts in het organiseren en leiden van klantenpanels, de zgn. Customer Voice Panels, waarbij we op een snelle en adequate manier de mening van uw klanten uitvragen zodat u verder kunt.

           

          Of uw eigen New Business Voice Panel?

          Maar misschien is het wel juist uw wens om te weten wat niet-klanten van uw plannen vinden: wat spreekt ze aan, of juist niet, wat zoeken zij, hoe kijkt men aan tegen uw merk en aanbod? Omdat wij toegang hebben tot een omvangrijke database kunnen wij een ‘New Business Voice Panel’ op maat voor u aanmaken waaraan wij alles kunnen vragen wat u wilt weten. Samen met u bekijken we wat de kenmerken van de te raadplegen groep moeten zijn. Denkt u hierbij aan leeftijd, opleidingsniveau, tot smartphone gebruik etc. Persoons- en gedragskenmerken die op de door u gewenste klanten aansluiten. Met deze stemmen kunt u handig inspelen op de wensen van uw toekomstige klant.

           

          Get better, Get in touch

          Om in contact te komen met uw (toekomstige) klanten neemt u contact met ons op.
          Liever direct in touch? Bel dan naar 033 453 12 92

           

           

          Deel deze informatie op: