Kwalitatief onderzoek? CustomerMatch regelt snel passende respondenten


Proposities, communicatiematerialen, producten en services voorleggen aan klanten of potentiële klanten?  Voor zowel intern als extern onderzoek, verzorgt CustomerMatch  graag respondenten. ‘Meten = weten’ zodat u aanpassingen kunt doen waardoor uw organisatie succesvoller kan inspelen op de behoefte van uw klantenkring.  Dan heeft u wel de juiste respondenten nodig .

Wij inventariseren wie u nodig heeft, passend bij de strekking van uw voorgenomen onderzoek.

Ook op zoek naar respondenten?

Klik op onderstaande link of bel naar +31(0)33 453 12 92 voor meer informatie of een  vrijblijvende offerte.

//www.customermatch.nl/#contact

NB. Desgewenst voeren wij het onderzoek ook voor u uit.

Deel deze informatie op:

    OHRA zet alle kanalen open voor klantenfeedback


    Voor het realtime vergaren van klantenfeedback, maakt OHRA sinds kort gebruik van Opinator. De verzekeraar is in Nederland de eerste partij die gebruik maakt van deze mobile service en marketingtool voor de consumentenmarkt.

    De genoemde oplossing, die in Nederland door Customer Match wordt gedistribueerd, maakt het voor OHRA mogelijk klanten via verschillende kanalen naar hun mening te vragen. ‘We kunnen bijvoorbeeld een oproep plaatsen op onze homepage, maar ook in de nieuwsbrief, per sms of via Facebook. Door de aanbodmomenten te verdelen voorkom je dat je mensen overvraagt’, verduidelijkt Koen van Tankeren, woordvoerder OHRA.

    Deel deze informatie op:

      CustomerMatch OPINATOR TestLab


      Doe mee aan het CustomerMatch OPINATOR TestLab en ontwerp je eigen businesscase!

      • Heb jij een idee om met QR-code/hyperlinks meer te doen dan je tot nu toe hebt gezien en wil je zelf de mogelijkheden van mobile internet en crowdsourcing eens in praktijk brengen? Dan is het CustomerMatch OPINATOR-TestLab zeker iets voor jou!
      Deel deze informatie op:

        OPINATOR Mentioned as Finalist for 2012 Bully Awards


        Opinator honoured as a leading European TMT company – White Bull the Champions of Europian Innovation

        White Bull 2012 - Champions of Europian Innovations

        BARCELONA – 5 September 2012 – White Bull Summits, champions of European innovation, and OPINATOR, an artificial intelligence service that creates interactions between brands and consumers that benefit both of them, announced today that OPINATOR has been named a finalist for the 2012 Bully Awards, which honour Europe’s leading technology, media and telecommunications (TMT) companies.

        Deel deze informatie op:

          Ecommerce Quarterly EQ2 2012


          EQ Ecommerce Quarterly Q2 2012; www.customermatch.nlEcommerce Quarterly EQ2 2012

          Executive Summary Average order value (AOV) is one of the most important key performance indicators for any ecommerce business. And online marketers who use AOV to discover new visitor segments will see an immediate impact on their bottom line.

          Deel deze informatie op: