Irene gastspreker tijdens Workshop “Understanding the heterogeneity of 55+ European citizens: Their attitudes, values, habits and desires” Leiden, 25-26 February 2016


In 2013 heeft CustomerMatch een onderzoek uitgevoerd onder ouderen (55+) voor de grootste ziektekostenverzekeraar van Nederland.

Aan het zgn BOO (Breedspectrum Ouderen Onderzoek) hebben zo’n 1500 deelnemers meegedaan en zodoende een schat aan informatie en inzichten verschaft.

Nu, ruim 2 jaar later, is CustomerMatch gevraagd de uitkomsten van het onderzoek te delen tijdens de EIT Health-workshop van de Leyden Academy. Wij zijn hier blij mee maar ook zijn we trots dat we een bijdrage kunnen leveren en mee mogen denken aan de ontwikkeling van een nieuw ouderen health care concept wat ontwikkeld wordt door diverse Europese deelnemers o.l.v. de Leyden Academy.

 

Ouderonderzoek CustomerMatch

Ouderenonderzoek CustomerMatch In opdracht van de grootste ziektekostenverzekeraar van Nederland.

Deel deze informatie op: