Nieuws


Kinderopvang: papieren vragenlijsten online beschikbaar.


Nieuwe service: digitaliseren papieren formulieren en vragenlijsten in de kinderopvang.

Onlangs hebben wij gemerkt dat er in de kinderopvang nog regelmatig gewerkt wordt met papieren formulieren en vragenlijsten. Dat varieert van aanmeldingen van ouders, tevredenheid over de opvang, exit formulieren of andere vragenlijsten.
Wij hebben inmiddels een aantal keer op verzoek geholpen papieren versies online beschikbaar te maken. Op die manier is aan ouders eenvoudig een link via E-mail te verstrekken met het verzoek tot invullen.
Het bespaart medewerkers tijd bij het uitreiken van papieren formulieren. Nog meer tijd bespaart u met het online inzichtelijk hebben van de gegeven antwoorden. Een medewerker hoeft niet meer de antwoorden over te zetten van papier naar digitaal.

Daarom bieden wij een eenvoudige, gebruiksvriendelijke methode aan waarmee veel sneller te werken valt. Bovendien is het ook nog eens veel gebruiksvriendelijker voor ouders. Zij kunnen vanaf de bank een linkje aanklikken en vragen beantwoorden zonder met een pen iets in te moeten vullen, in een envelop te doen en af te geven of erger nog: op de post te doen. Zonde van de tijd en het geld!

Wij weten inmiddels dat eenvoud werkt. Daarom houden we het ook zo simpel mogelijk. Een bijkomend voordeel is dat daarmee ook de kosten laag blijven.

Meer weten? Neem contact op via het contactformulier, mail naar info@customermatch of bel: 033 453 12 92

Klik hier voor een kijkje.

 

 

Deel deze informatie op:

    CustomerMatch wenst u alle goeds voor 2016!


    CustomerMatch wenst u alle goeds voor 2016.

    Deel deze informatie op:

      Oplossing voor dalend animo grote online vragenlijsten: ‘beelden zeggen zoveel meer dan woorden…!’


      In deze tijd van snel, snel, snel en een grote behoefte bij organisaties aan informatie van klanten, cliënten, samenwerkingspartners, etc. daalt het animo om deel te nemen aan online onderzoek dramatisch. Budgetten staan onder druk. Veel gevraagd vanuit de organisaties is om bij onderzoek zelf betrokken te zijn. Onderzoeken naar tevredenheid, aanbeveling, behoeften, concepttesten, identiteit & imago krijgen bij CustomerMatch een ‘make over’: het worden peilingen.

      De eerste van de nieuwe generatie onderzoeken, de Identiteit & Imago peiling, is een feit.

      De achterliggende gedachten voor de overgang naar peilingen:

      minimalistische vraagmodules met een maximale informatieopbrengst;

      onderzoek voor deelnemers leuk en zinvol te laten zijn;

      veelzeggende resultaten vlot opleveren;

      > minimalistische vraagmodules met een maximale informatieopbrengst
      > onderzoek voor deelnemers leuk en zinvol te laten zijn
      > veelzeggende resultaten vlot opleveren
      > betaalbaar alternatief

      CustomerMatch ontwikkelt alternatieven in de vorm van peilingen. Wat is nieuw?

      Blok nieuwsbericht website

      Voor het vaststellen van de Identiteit en het imago staan we in de startblokken. Introductie vindt deze week plaats.

      Heeft u een up to date beeld van wat er leeft bij uw doelgroep?
      Weet u wat uw reputatie is en wat de identiteit is die uw medewerkers uitdragen?
      Hoe recent is de informatie over uw identiteit en reputatie?

      Laagdrempelig onderzoek is met de peilingen van CustomerMatch binnen handbereik. Wilt u meer weten over wat dit voor u kan betekenen, open deze pdf Identiteit & Imago peiling CustomerMatch of klik op onderstaande Infographic.

      Afbeelding website factsheet 101115cm

       

       

       

       

       

       

       

      Deel deze informatie op: