Nieuws


De stem van uw klant



Hoort u de stem van uw klant?

De stem van de klantWij, en onze opdrachtgevers, merken dagelijks hoe belangrijk the Voice of the Customer is. Met de beste intenties en goede argumenten worden mooie (en soms dure) plannen bedacht door organisaties. Echter, met regelmaat blijkt dat klanten het ondanks alle inzet, cijfers en gedegen voorbereidingen nét even anders kunnen zien. De input van (toekomstige) klanten blijkt meer dan waardevol te zijn. Input waarmee u uw concurrent een stapje voor kunt zijn, uw bestaande klantenkring kunt behouden en uitbreiden omdat u voor het uitzetten van uw strategieën besloot eerst uw doelgroep te polsen.

 

Uw eigen Customer Voice Panel?

Indien u ook het belang ziet van The Voice of the Customer, kunnen wij u toegang geven tot uw doelgroep (gekwalificeerde respondenten verzorgen) tot en met uw plannen (proposities, advertenties, acties, nieuwe productconcepten, etc.) op een slimme manier voorleggen aan uw bestaande klanten. Wij zijn experts in het organiseren en leiden van klantenpanels, de zgn. Customer Voice Panels, waarbij we op een snelle en adequate manier de mening van uw klanten uitvragen zodat u verder kunt.

 

Of uw eigen New Business Voice Panel?

Maar misschien is het wel juist uw wens om te weten wat niet-klanten van uw plannen vinden: wat spreekt ze aan, of juist niet, wat zoeken zij, hoe kijkt men aan tegen uw merk en aanbod? Omdat wij toegang hebben tot een omvangrijke database kunnen wij een ‘New Business Voice Panel’ op maat voor u aanmaken waaraan wij alles kunnen vragen wat u wilt weten. Samen met u bekijken we wat de kenmerken van de te raadplegen groep moeten zijn. Denkt u hierbij aan leeftijd, opleidingsniveau, tot smartphone gebruik etc. Persoons- en gedragskenmerken die op de door u gewenste klanten aansluiten. Met deze stemmen kunt u handig inspelen op de wensen van uw toekomstige klant.

 

Get better, Get in touch

Om in contact te komen met uw (toekomstige) klanten neemt u contact met ons op.
Liever direct in touch? Bel dan naar 033 453 12 92

 

 

Deel deze informatie op:

    Kwalitatief onderzoek? CustomerMatch regelt snel passende respondenten


    Proposities, communicatiematerialen, producten en services voorleggen aan klanten of potentiële klanten?  Voor zowel intern als extern onderzoek, verzorgt CustomerMatch  graag respondenten. ‘Meten = weten’ zodat u aanpassingen kunt doen waardoor uw organisatie succesvoller kan inspelen op de behoefte van uw klantenkring.  Dan heeft u wel de juiste respondenten nodig .

    Wij inventariseren wie u nodig heeft, passend bij de strekking van uw voorgenomen onderzoek.

    Ook op zoek naar respondenten?

    Klik op onderstaande link of bel naar +31(0)33 453 12 92 voor meer informatie of een  vrijblijvende offerte.

    //www.customermatch.nl/#contact

    NB. Desgewenst voeren wij het onderzoek ook voor u uit.

    Deel deze informatie op:

      OHRA zet alle kanalen open voor klantenfeedback


      Voor het realtime vergaren van klantenfeedback, maakt OHRA sinds kort gebruik van Opinator. De verzekeraar is in Nederland de eerste partij die gebruik maakt van deze mobile service en marketingtool voor de consumentenmarkt.

      De genoemde oplossing, die in Nederland door Customer Match wordt gedistribueerd, maakt het voor OHRA mogelijk klanten via verschillende kanalen naar hun mening te vragen. ‘We kunnen bijvoorbeeld een oproep plaatsen op onze homepage, maar ook in de nieuwsbrief, per sms of via Facebook. Door de aanbodmomenten te verdelen voorkom je dat je mensen overvraagt’, verduidelijkt Koen van Tankeren, woordvoerder OHRA.

      Deel deze informatie op: