Zorgacademie: Masterclass Markt & Klantonderzoek in 1 dag


Eerstvolgende Masterclass: 14 april 2016

Leg in 1 dag de basis voor het zelf opzetten en inzetten van een markt- en klantonderzoek. Zowel als u ervaring heeft in marketing en communicatie als wanneer u (nog) beperkte kennis en ervaring heeft in marketing, communicatie of onderzoek; u kan aan het einde van de dag een onderzoeksbriefing opstellen en onderzoeksvoorstellen beoordelen.

Markt- en klantinzicht zijn in non profit, cure en care van toenemend belang

Klantgericht zijn, focus op behoeften, efficiënter en effectiever werken, gerichter communiceren, nieuwe producten en diensten aanbieden; het is aan de orde van de dag in cure & care. Steeds vaker wordt gevraagd naar informatie om klanten (zorgconsumenten) beter te begrijpen en klantgerichter te gaan werken. Heeft u voldoende aan (medisch) effectiviteitsonderzoek zoals CQI/PROM/PREM, een periodiek klanttevredenheidsonderzoek of segmentatieonderzoek op basis van leefstijlen? Of moet u ook ander onderzoek (laten) uitvoeren?

Deze masterclass leert u hoe u zelf markt- en klantonderzoek kunt opzetten, uitvoeren en rapporteren of hoe u onderzoek kunt laten uitvoeren met behulp van een goede briefing. Onderzoek dat resultaten oplevert waar u en anderen in de organisatie wat aan hebben en mee kunnen. Want goed onderzoek levert een echte bijdrage aan een markt- en klantgerichte zorgorganisatie.

De Masterclass wordt verzorgd door Irene Grotendorst (CustomerMatch) binnen het programma van de Zorgmarketingacademie.

NIMA kent deze masterclass 6 SMP PE-punten toe.

Het betreft een open training. In company al dan niet in combinatie met andere opleidingen binnen de zorgmarketing academie zijn eveneens mogelijk.

Meer weten?

Informeer rechtstreeks bij Irene Grotendorst: irene@customermatch.nl of 0622504025

Deel deze informatie op: